Saturday, December 31, 2011

Wajah2 d Sebalik Tirai 2011...dan Bermulanya Tirai 2012

pejam celik,pejam celik...tup2 dh penghujung 2011....well,byk benda dan perkara yg berlaku dlm idup aku spnjang 2011....gembira, sedih, seronok, kecewa, boring..pendek kata secukup rase sume ada...hmmm tepat kol 12 nnti, maka berlabuhlah tirai 2011 dan bermulalah tirai baru 2012...bila sebut pasal tahun baru, ramai org akan bercerita ttg azam baru masing2....aku???mstilah ada azam baru gak....aku nk bt sesuatu dlm idup aku...sesuatu yg lain dr kebiasaan....sepanjang 4tahun life sbg ckgu, kdg2 bosan gak...rutin yg sama stp hari,stp minggu dan stp bulan...n yet,i have to do something in my life.searching 4 something new n fresh...Semoga Allah permudahkan segala urusan aku nanti..Insya Allah...

by d way, ingin aku rakamkan antara wajah2 yg telah menyeri dan mewarnakan tirai 2011...people around me...


sahabat yang xkan aku lupakan...Insya Allah...kesedihan dan kepedihan yg terpaksa aku telan apabila 3org sahabat serentak meninggalkan aku terkapai2 keseorangan d sini...bahang2 kesuraman sudah mula aku rasakan sejak semalam...apa pun, aku doakan semoga kalian terus success di tempat baru.....nway forget me not yeah....(i'm gonna miss u kiroh, zack n ela)..sob2


kak sanisah n kak ita with princess tina (mungkin aku bakal kehilangan seorang sahabat lagi thun depan)..hanya Allah yang tahu...well kak ita, pepun good luck n wish u will get d best in ur life...Insya Allah...


kak herda, izuan, zaza, saerah, bai hanafi, saadah n farazila


fadzlie n kak ana...congratulation 4 ur wedding


raja, akma n wansai


selamat pengantin baru za n ali (walaupun dh 8 bulan brlalu, tpi msih dlm mood pgntin baru lgi kan?)..hehe


zaza, saerah (again) n sarah illyani (getting married on Jan...Insya Allah)


kak zairul, kak lin n kak ilah (sempoi teacher ever)

3 comments: