Thursday, December 16, 2010

MY TOUCH

aku xingat bila mula berjinak2 dgn dunia mengedit gambar ni...tpi yg penting aku belajar basic mengedit ni drp kursus Adobe Photoshop kt sekolah...thanks alot to teacher amy n izuan yg menjadi moderator masa tu....lepas je kursus tu,aku sedikit teruja utk mencuba function2 yg ada kt ADP CS3 tu...rasanya sudah 2 thun berlalu n skrg sedar xsedar dh byak gak la gmbar2 yg aku edit...bukan sahaja mggunakan perisian photoshop,bahkan aku juga try guna photoscape,photofunia dan terbaru picasa..ni la atra hasil sentuhanku yg xberapa excellent pn,tp bole la...

aku try bt cover DVD...jadi ke?


cover majalah pengantin adik aku,bahari..(konon2 je)


dlm bekas telur


2 merpati sejoli


colour+black & white


ni aku saje2 test edit guna perisian picasa...


banner tergantung kt bangunan tak siap..plg senang edit guna photofunia..(tp kena online la)


kedua senang kalo edit guna perisian photoscape..


hmmmm...idea edit mcmni aku dpt ilham dr 1gambar kawin psgn lain..tpi yg ni aku kasi nafas baru ckit.


hmmm..ni wedding kakak sulung...sebagai hadiah perkahwinan...

sbnrnya masih byk lagi perisian2 lain yg boleh digunakan utk mengedit gambar...aku pn masih byk lagi yg perlu belajar...kalo korang ada guna perisian2 lain,apakata share dgn aku...ilmu kalo disebarkan byk manfaatnya kan?

No comments:

Post a Comment