Wednesday, June 22, 2011

HAZAMA AF9 AKA PAKLANG.......KAWTIM





SEKILAS LALU TENTANG HAZAMA AKA PAKLANG

Nama Sebenar: Hazama Bin Ahmad Azmi
Nama Afundi: HAZAMA
Asal: Keramat
Umur: 27 tahun
Pekerjaan: Kerja Sambilan.

Berikan Perkara menarik tentang diri sendiri:
Seorang yang peramah, ceria, kadang-kadang banyak cakap, senyum, pemarah dan nakal.

Perkara yang anda pernah buat, tetapi orang lain tidak?
Masa belum cukup matang dulu saya suka buat benda-benda yang pelik-pelik. Tapi sekarang ni saya ikut je apa yang berlaku di sekeliling saya.

Jika diberi peluang berduet dengan artis luar negara, siapakah artis itu dan mengapa?
Once (Dewa), sebab saya minat sangat dengan Once.

Pengalaman menyanyi sebelum memasuki Akademi Fantasia?
Pernah menyanyi menyanyi hampir seluruh Malaysia sebab saya dapat sertai program Gempak Desa yang di anjurkan oleh Astro..

Kenapa anda menyertai Akademi Fantasia?
Saya ingin sertai AF kali ini sebab Amy search dan kali ni AF yang terakhir. Jadi, mungkin saya takkan dapat peluang untuk masuk AF lagi.

Jika tidak dapat menyertai Akademi Fantasia 9 ini, siapakah anda sekarang?
Saya masih menyanyi untuk Astro dan mungkin masih menyanyi dengan Meet Uncle Hussein sebagai penyanyi sementara..

Siapakah penyanyi AF yang anda kagumi? Kenapa?
Mawi sebab dia ‘world’.

CINTA TERAGUNG-SINGLE TERBARU HAZAMA

maafkan aku sekiranya tak termampu untuk
mencurahkan semua isi hatiku

ternyata tak terkata
rinduku padamu....

ku takkan bisa menjadi
lebih dari apa yang terdaya
namun ku tetap berjanji
akan masih mencuba untuk
memujuk hatimu
mencintai aku
kerna semua yang ada hanyalah untukmu....

secebis perasaan yang ku hamparkan
membawa sejuta harapan
menagih cinta teragung darimu....

ku takkan bisa menjadi
lebih dari apa yang terdaya
namun ku tetap berjanji
akan masih mencuba untuk
memujuk hatimu
mencintai aku
kerna semua yang ada hanyalah untukmu....(2x)

maafkan aku sekiranya tak termampu untuk
mencurahkan semua isi hatiku.......

p/s:aku sangat suka dengar hazama nyanyi lagu ni....ada rasa dan jiwa....paklang mmg kawtimmmmm...n sempoi.....

No comments:

Post a Comment